Schimb de viata

Mereu am zis ca am sa ma schimb. Mai bine spus, devin indiferenta, la tot ceea ce se petrece in jurul meu. Nu ma mai obosesc sa socializez cu nimeni, fiindca oricum totul in viata asta se interpreteaza. Daca faci un bine, esti interpretat, daca nu il faci, ti se scot ochii, si exemplele pot continua. Asa ca prin schimbarea vietii inteleg, o schimbare narcisista. Adica tu, sa fii mereu pe primul loc, sa nu te mai gandesti constant, la ce zic altii. Daca vrei sa faci un lucru diferit, fa-l. In fond si la urma urmei, ce-mi pasa mie, de comentariile celui de langa mine? Fiindca oricum, va comenta. Chiar daca alegi sa-i faci lui un bine, posibil ca la un moment dat in viata lui, sa-ti reproseze ca nu ai facut prea bine asta. La naiba! Nu conteaza nimic mai mult pe lumea asta, decat viata ta, si persoana ta. Mi-a luat ceva timp sa inteleg asta. Si da, lucrez la schimbul asta de viata. Nu mai zic nimic la nimeni, nu mai cer ajutor, nu mai am nevoie de prieteni. Prieteni, cu ghilimele de rigoare, fiindca niciodata nu i-am avut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu