Iti place sa fii lingusitor?

Raspuns clar, nu. Am urat categoriile astea de persoane si am sa le urasc mereu. Consider ca aceste persoane obtin mult mai usor si fara munca, fix ce vor. Adica avansare si salariu mai mare. Am cateva exemple de la mine de la munca. Aveam un coleg, care toata ziua statea cu ochii in monitor si se facea ca munceste. Cand intra cineva in birou, hop si el sa lucre ceva. Normal ca omul dadea impresia ca toata ziua a facut treaba. Cand colo, el se juca FarmVille. Si inca e in firma pe un salariu bun, poate chiar mai bun decat al meu, si tot freaca menta. Lucra cat si cum are chef. Ca doar are pile sus puse. Si sunt si colege, nu doar colegi. Alea sunt si mai periculoase. Ele merg direct la sefa si ii zic ca vai ce dor mi-a fost de tine, dar pot sa-ti cumpar si tie ceva de la magzin, etc, etc, etc….. Ma doare capul, numai cand ma gandesc. Oare persoanele astea, nu se simt asa oarecum parsive? Mie mi-ar fi rusine sa vin la munca si sa stau pe scaun, si sa vorbesc toata ziua aiurea. Sau sa stau la cafea jumatate din zi. Sau la tigara. Culmea e ca foarte rar li se atrage atentia astora. Si atunci, simt ca e corect ceea ce fac. Numai noi, restul, trebuie sa facem si munca lor, ca deh, nu avem de ales. Suntem mai fraieri decat prevede legea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu