Iubesc parfumurile barbatesti

Inca de cand eram mica am avut o oarecare pasiune pentru parfumuri. Eram fascinata de modul in care sunt combinate niste arome la care nici nu m-as fi gandit vreodata. Si, serios acum, cati oameni s-ar gandi sa combine trandafir cu lemn? Nu de putine ori intorc capul dupa un om care lasa in urma lui mirosul unui parfum deosebit. Imi place sa cred ca am ceva in comun cu acel strain, ca amandoi simtim aceeasi senzatie olfactiva ametitoare data de un parfum bun. Da, amandoi, nu ‘amandoua’, pentru ca obsesia mea ca tanara femeie sunt parfumurile barbatesti.

Stiu ca suna foarte ciudat, insa e un adevar de care chiar nu mi-e rusine! Parfumurile pentru femei sunt minunate, cu toate ca eu am pretentii imense in aceasta zona. Imi plac in special cele dulci, aproape gretos de dulci, dar in cantitati foarte mici. Cunosc fete care lasa o dara de vreo 4 metri cand trec pe holuri si ai impresia ca esti intr-un spatiu mistic sau ceva. Imi mai plac si parfumurile cu arome de fructe de tot felul, mai ales vara, cand dau un aer proaspat si ma fac sa ma simt gata de distractie. Insa nimic nu se compara cu o adiere de vant care aduce mirosul unui Chanel barbatesc catre simturile mele. Absolut nimic. Asta ca sa nu mai zic de momentele in care intru intr-un magazin de cosmetice cu gandul sa-mi cumpar un rimel si ajung sa testez fiecare dintre ultimele parfumuri scoase de firma Boss. Barbatesti, bineinteles.

Aceasta este intruchiparea olfactiva a placerii si a fericirii pentru mine. Singurele parfumuri barbatesti care nu-mi plac sunt de la Hermes. Au o aroma care nu inspira nimic, sau daca o fac, eu cu siguranta sunt pe langa si le pierd esenta. Si, bineinteles, porcariile alea la vreo sapte lei, Spice parca le zice. Cred ca daca le-as simti mirosul cu ochii inchisi, as putea la fel de bine sa zic ca-s apa de toaleta. Si nu, nu ma refer la apa de toaleta din categoria prfumurilor, ci intr-un sens propriu. In rest, sunt obsedata de parfumurile pentru barbati..mai mult decat de cele pentru femei, da. Aceasta e una din plcerile mele vinovate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu