Nu-mi plac sucurile - asta ma face ciudata?

Sunt aproape convinsa ca si voi stiti sau poate chiar aveti conceptia aia ca atunci cand iesiti cu o groaza de lume in club sa beti si cineva (care nu are masina) isi ia apa ori face pe interesantul, ori n-are bani deloc. Sincer, asupra actiunilor mele au fost aruncate mai mult replici legate de faptul ca n-as avea bani si, vorba aia, imi iau si eu ceva sa nu stau chiar pe sec daca tot am iesit. Din nou, aceasta este una din cele mai stupide afirmatii si conceptii pe care membrii societatii le-au dobandit in ultima vreme. Mie, spre exemplu, nu-mi plac sucurile.

Alcool mai beau, nu voi minti, si intr-adevar ma mai servesc si cu cate o doza de Sprite sau niste nectar daca mi se face pofta. Dar in general nu beau suc si pentru mine faptul ca ma aflu in club sau pe o terasa sau chiar acasa la mine este complet irelevant pentru ca am aceleasi preferinte. Am observat ca multa lume, cel putin oamenii din fostul meu anturaj, percepeau treaba asta intr-un mod ciudat si interesant. Ei considerau ca daca iesi undeva si-ti iei cine stie ce cocktail sau suc nu stiu de care, esti un mare smecher si toata lumea te invidiaza si te idolatrizeaza. Realitatea este evidenta, sper. Faptul ca tu dai mai multi bani pe o bautura care poate nici nu e atat de buna la gust doar ca sa te dai mare te face de cel putin zece ori mai ratat decat esti de fapt.

Din pacate, exista foarte multi astfel de “smecheri.” Deci concluzia ar fi ca, daca eu consum apa aproape de fiecare data cand ies, fac asta pentru ca imi este sete si pentru ca prefer ceva despre care stiu sigur ca este sanatos si util decat niste bauturi pline-ochi de coloranti, zahar si alte substante care pot face rau. Si care, sa fim sincer, mai tare ne fac sa ne fie sete decat sa ne racoreasca, tocmai asta fiind strategia producatorilor de sucuri de cand lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu