Prietenie si vin

O frumoasa zi de toamna. O duminica linistita. Asa se infatisa cel putin la inceputul zilei. Imi place cateodata sa ma rasfat cu un pahar de vin rosu, rose, alb...nu conteaza. Consider ca este sanatos si il vad ca un ritual special. Ziua se anunta a fi una frumoasa si deosebita, intrucat urma sa ma pregatesc pentru o iesire in oras cu fetele la un pahar de vin. Era ziua unei prietene foarte apropiate. 

Mi-am gandit ziua in felul urmator: o baie (in care sa ma rasfat cu ceva masti naturale homemade), o coafura simpla si usor de realizat, o manichiura rapid facuta, o tinuta lejera si chef de povestit cat cuprinde. Bun! La ora stabilita, sarbatorita a venit si m-a luat de acasa, dupa care ne-am indreptat spre un local din centrul orasului, un local cochet, boem cu o atmosfera incarcata de amintirile trecutului (peretii, fotografiile de pe pereti, obiectele de aici sunt vechi, de undeva din perioada interbelica). 4 fete la o masa s-au apucat de povestit. Fara sa ne dam seama, timpul trecea, povestile deveneau din ce in ce mai picante si variate, iar vinul rose din paharele noastre parea, in mod misterios, ca nu se mai termina. Dupa aproape 4 ore de „trancaneala” si 2 sticle de vin, rasetele noastre dadeau culoare localului. Problema a aparut, dupa cum se poate intui, in momentul in care ne-am ridicat in picioare si a trebuit sa plecam intr-un fel sau altul. Eu, una...am intampinat cateva dificultati pana la mersul la taxi. Chiar cand ma gandeam ca poate am exagerat putin cu alcoolul in seara respectiva, in momentul cand am intrat in casa, brusc mi s-a facut rau si am fugit inspre toaleta (probabil ca ceva ce am mancat nu mi-a picat bine). 

Ce zi, ce seara, ce companie placuta am avut, ce vin....ce rau a putut sa imi fie vreo 2 zile! Dar, cu toate acestea, cred ca a meritat totul pentru ca acestea sunt momentele cu care ramai, amintirile pe care le porti in suflet dupa ani si ani......prietenii si un pahar ( sau 3,4) de vin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu