Infuzie de musetel, minune pentru ten

In cei patru ani de liceu, atunci cand aveam probleme cu tenul, nu am cumparat creme scumpe sau nu am dat o gramada de bani pentru a merge la dermatolog. In cazul meu solutia a fost simpla: ceaiul de musetel. Este adevarat faptul ca niciodata nu am avut mari probleme cu tenul, doar ici – colo cate un cos. Cred ca leacurile naturale sunt mai bune decat cremele pline de chimicale pe care le gasim in farmacii. Fiecare incearca sa isi vanda produsul, asa ca probabil exagereaza efectele minune pe care le are asupra corpului. Insa, este bine sa folosim creme, avand grija cum le alegem, nu neaparat cele mai scumpe.

Deci...cum am procedat eu? De cateva ori pe saptamana imi faceam infuzie de ceai. Nu aveam nevoie decat de musetel si un prosop. Poti face si tu. Prepari ceaiul, dupa care il lasi acoperit aproximativ 3 minute. Urmatorul pas este sa stai cu fata deasupra si cu prosopul peste cap, in asa fel incat sa nu iasa aburii. Ideea este ca trebuie sa creezi un fel de sauna, iar timpul necesar este de aproximativ un sfert de ora. Dupa aceea, este recomandabil sa folosesti o crema hidratanta.

Ieri sora mea se plangea de tenul ei, iar eu i-am recomandat aceasta varianta. A incercat si a fost incantata de rezultat; dupa spusele ei, a observat imediat o imbunatatire.

Nu am mai facut de mult o infuzie si probabil ar trebui sa imi reiau acest obicei. Este atat de ieftin, de simplu si de benefic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu