Despre tehnologia Nice

Am intalnit recent un termen ce nu imi era familiar : “automatizari nice”. Nu am stiut la ce anume sa ma gandesc, asa ca am inceput sa ma informez. Ce am aflat? Am aflat ca NICE este cel mai simplu sistem folosit pentru a crea o instalatie coordonata de automatizare in orice tip de locuinta, fie ca este un birou, hotel sau propria casa. Este un sistem creat pentru a-ti aduce confort, pentru a-ti face viata un pic mai usoara. Iti poti alege tipul de automatizare ce se potriveste nevoilor tale: porti batante, porti glisante, usi de garaj, jaluzele tehnice, perdele de soare, rolete.

Care sunt avatajele utilizarii tehnologiei Nice? In primul rand, ai controlul asupra casei tale cu o singura radio comanda nice. Iti poti activa in acest mod sistemul de alarma cat si automatizarile portilor, garajului, jaluzelelor si roletelor, cat si a sistemelor de irigare sau a instalatiei electrice. Tu detii controlul cu un minim de efort iar pentru siguranta ta, Nice vine cu Nice home system. Care este rolul acestui sistem? Unul destul de important, fiind un mix intre simplitatea sistemelor de comanda Nice si profesionalismul sistemelor de alarma. Acest home system iti da posibilitatea de a gestiona pana la 18 coomenzi pentru automatizari si este 100% wireless. Nice a fost conceput in intregime pentru a va oferi solutii simple si functionale. Confortul si siguranta clientului primeaza. Un punct in plus pentru automatizarile Nice este dat de faptul ca se adapteaza oricarui tip de locuinta, toate sistemele fiind compatibile intre ele.
 
Pe o vreme ploioasa va poate salva de-a dreptul, daca locuiti la casa, pentru ca puteti deschide cu un simplu click poarta si astfel evitati sa defilati prin ploaie. Totul este mai sigur, mai simplu si mai comod cu Nice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu