Stii sa faci nod la cravata?

Fetelor sunt curioasa daca voi stiti sa faceti nod la cravata? Eu  marturisesc ca nu stiu sa fac. De cate ori am incercat, niciodata nu mi-a iesit. Si sa stiti ca m-am chinuit ceva. M-am uitat chiar si pe internet sa vad cum se face, dar n-am inteles o iota.
 
Macar daca ar sti al meu sot sa-si faca. Dar nici el nu stie. Asa ca mereu apelam la tata, cand are al meu nevoie de un nod mai interesant la cravata. Am incercat la un moment dat sa ii zic sotului sa-si cumpere un papion, insa nu a vrut. Cica nu ii place. I se pare ca papioanele sunt pentru tocilari. Tatei, stiu ca ii place sa faca nod la cravata. Ii arata fratelui meu cu atat tact cum se face nodul ala. Si era atat de incantat cand ii iesea exact cum voia el. Eu niciodata nu am inteles de ce e asa de importanta cravata la un barbat. Daramite nodul ala, care in unele situatii, musai sa fie perfect. Si din cate am vazut sunt noduri simple, si noduri duble, noduri mari si noduri mici.

M-as bucura daca as invata sa fac macar un nod simplu, sa nu mai trebuiasca sa umblam cu cravata in mana pana dam de tata, la vreo nunta. Si oricum sotul meu, nu poarta cravata decat pana ajungem la localul respectiv. Apoi si-o scoate si la revedere, nu o mai pune deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu