Familia se mareste

Mai am inca 3 luni si o sa devin mamica a doua oara. E frumos sa stii ca nu iti lasi primul bebe singur. Dar parca traiesc altfel sarcina asta. Nu mai am parte de atat stres, nu ma mai framanata  atatea intrebari. Stiu doar ca trebuie sa fiu linistita si sa fiu cat mai odihnita.

 Trebuie sa recunosc insa, ca e mult mai grea sarcina asta decat prima. Cu prima sarcina, nu am avut nici cea mai mica problema. Acuma parca s-a schimbat totul la 180 de grade. Stau acasa de ceva vreme ca nu mai puteam merge la serviciu, mi se umfla picioarele, nu prea iau in greutate. Si ce urasc cel mai mult, trebuie sa merg la toaleta super des. Cred ca nu exagerez daca spun ca merg la baie din 10 in 10 minute. I-am spus sotului ca atunci cand voi ajunge in luna a noua sa-mi pregateasca un pat langa toaleta. Macar sa nu ma mai chinui sa traversez camerele pana la baie. Si daca mai pun si faptul ca mi se umfla picioarele e si mai fain. Si el, sotul, vine dupa masa de la munca si ma intreaba: Ce-i cu tine? Pe bune? Chiar ti-ai facut un obicei de a ma intreba asta seara de seara? Ce ar fi sa facem schimb? Sa ma simt eu mai usoara si tu sa te simti ca o minge? Sa te umfli, sa stai la buda toata ziua? Mai vorbim noi dup-aia. Nu regret, doamne fereste, doar ca niciodata sa nu zici niciodata. Eu mereu am zis ca nu au cum sa fie atata de diferite doua sarcini. Ete na. Sunt foarte diferite.
        
Asa ca fetelor, cand va ganditi sa faceti al doilea bebe, va rog sa va pregatiti sotiorii sa va inteleaga starile si trairile din a doua sarcina. Fiindca pot fi mult mai crunte decat in prima sarcina. Va spun din experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu