Unde ati emigra, daca vi s-ar oferi posibilitatea?

Sa presupunem ca vi  s-ar oferi posibilitatea sa emigrati intr-o alta tara. Toate taxele incluse. Vi s-ar oferi o casa si un job. A-ti accepta, si daca da, unde a-ti vrea sa mergeti? Eu ma gandesc deseori la intrebarea asta. Aveam o cunostinta care a aplicat pentru viza in America. A asteptat ceva timp sa primeasca un raspuns, iar acesta nu a intraziat sa apara. Si , stiti ce a facut? Dupa ce a aplicat, a visat la plecarea asta o perioada lunga de timp, a refuzat!!!!! Jesus! A refuzat fiindca nu i-a convenit locul in care il stabilise. Pai dupa ce poti sa pleci de tot, cu catel si purcel, mai faci si nazuri?
Eu as pleca. Foarte greu, dar as pleca. Mi-ar fi greu sa ma despart de ai mei, de toate rudele mele, si de amintirile din copilarie. Poate mi-ar fi si putin frica, fiindca nu as sti unde merg. Nu as sti daca ma voi putea acomoda in locul acela. Dar daca pot merge cu sotul si copii, cred ca mi-ar fi mai usor. Sunt multi carea pleaca si nu le e cu mult mai bine decat aici. Dar stiu ca majoritatea celor care pleca, sunt fericiti si  reusesc sa isi faca o viata frumoasa dincolo.

 Mie mi-ar place sa merg undeva in America. Nu stiu inca unde. Ma fascineaza tara asta. Ai probabil mai multe drepturi acolo, decat in propria ta tara, traiul de viata e cu siguranta mai bun decat aici. Dar cel mai mult imi place  faptul ca se stiu distra. Oriunde merg ei se distreaza. Da, este si partea urata, ca e plina America de terirosti. Dar, eu zic sa nu punem raul in fata, totusi. Ca daca gandesc asa, as putea muri si azi in timp ce trec strada. Probabil ca exista si o comunitate de romani pe acolo, si cu siguranta as gasi-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu