Razna

De cateva zile visez necontenit ca sint vinat de o gloata sinistra de morti descarnati ( schelete ambulante), care ies de peste tot, din casa, din magazine, de sub pamint. Nu stiu ce au cu mine, ce le-am facut, pentru ca atitudinea lor nu este deloc prietenoasa, din contra, ma ameninta cu moartea si fac tot posibilul sa ma sperie. Am ajuns sa intorc capul cind merg e strada, cind urc scarile la bloc sau cind ies cu masina in oras. Nu-mi amintesc sa fi facut rau la cineva, nu am dusmani si nu cred ca ar exista un singur motiv care sa dea prilejul cuiva sa ma invidieze. M-am plins tuturor celor dispusi sa ma asculte, care m-au safatuit fie sa merg la popa, fie sa-mi fac cruce, fie sa-i amenint cu bataia. Am incercat succesiv parte din sugestiile binevoitorilor ( simtind ca inebunesc), oprindu-ma, in disperare de cauza , la varianta cea mai dura : bataia. La prima lor aparitie, m-am oprit din fuga, am apucat o bucata de lemn si am inceput s-o agit amenintator deasupra capului, improscindu-i cu o sumedenie de injuraturi. Mortii, dupa un moment de sovaiala, se oprira din alergat, apoi batura in retragere, disparind, ca prin farmec, din visul meu, dupa mai bine de o luna de chin si de nesomn.”Spaima, imi spusese Matei, prietenul meu cel mai bun, vine din subconstient. Si dintr-o parte, si din cealalta!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu