Din jurnalul uni dezertor

Incepind de astazi sint decis sa evadez din inchisoarea aceasta denumita peiorativ viata. Nimeni nu are curajul sa-si recunoasca conditia umila de detinut, dobindita la nastere, alegind viata in locul libertatii.Viata are avantajul ca este primita pe gratis, in timp ce libertatea trebuie cistigata. In demersul acesta exsistential, riscul de a le pierde pe amindoua, simultan, nu este exclus, astfel ca alegerea e dificila. Eu am ales, mi-am asumat riscul. Elena, sotia mea, n-a vrut. A divortat inainte. N-a inteles niciodata diferentele dintre aceste doua lucruri. Pentru ea a trai insemna totul inclusiv sa fii liber. Nu conteaza ingradirile, nedreptatile strigatoare la cer, regulile aberante, instituite de smecheri, au existat dintoteauna, dar exista si libertatea de a lupta impotriva lor, cit vrei, nu sa te pui de-a curmezisul. Dar ce vorbesc eu despre Elena, m-au parasit toti, chiar si cei mai buni prieteni, fara nicio rusine, fara nicio retinere, ma asteptam s-o faca, e drept, dar mai aveam o speranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu