Vacanta de vis la Mamaia

A venit vara… Razele soarelui devin incandescente si ne inunda sufletul. Natura este imbracata de sarbatoare, in vesmantul ei multicolor si frumusetea ei ne incanta gandurile, oferindu-ne fericire. Suntem un grup de tineri din Bucuresti si ne-am decis sa calatorim la mare, in frumoasa statiune Mamaia. Trenul ne asteapta in Gara de Nord iar noi glumim si ne jucam pe peron. Din momentul in care am urcat in tren ne confruntam cu aglomeratia, dar nimic nu ne poate intuneca bucuria acestei vacante la mare.

Glumim cu controlorul pe care il tentam cu o sticla de vin, jucam carti, ne tachinam si spunem bancuri. Toate acestea sunt ingredientele unui inceput de vacanta de neuitat. Soarele rasare si noi am ajuns la mare. Nu mai dureaza mult pana ajungem in Mamaia, statiunea renumita pentru farmecul ei deosebit, care atrage o multime de turisti tineri in fiecare an. Primul lucru pe care il facem este sa cautam cazare. Am gasit un domn amabil care ne ofera un apartament frumos mobilat, cu toate utilitatile , desi apa calda nu functioneaza , nimic nu ne poate strica bucuria de a ne distra la mare. Ne aruncam in valurile marii, ne rasfatam trupul cu razele trandafirii ale soarelui si ascultam glasul marii in fiecare seara. Rasaritul ne prinde pe plaja , dupa o noapte in club, unde muzica ne-a incantat sufletele si ne-a facut trupurile sa vibreze. Poate cea mai frumoasa amintire din aceasta vacanta este momentul in care am trecut cu telegondola pe deasupra Aqua Magicului din Mamaia. De neuitat au fost si terasele la care am petrecut clipe de vis…

Dar ceva de nu voi uita niciodata a fost prima lectie de inot cu un amic al prietenului meu si imbratisarile si sarutarile la malul marii, cand aerul noptii ne invaluia trupurile. Poti pastra mereu in amintire clipele care au trecut dar nu uita sa traiesti clipe de vis in fiecare zi, pentru ca suntem prea tineri pentru a trai din amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu