Prin parcul Cismigiu

Parcul Cismigiu este o impresionanta gradina si oaza de verdeata situata in apropierea zonei Universitate si fiind amenajat in stilul parcurilor engleze, oferind momente de relaxare si liniste turistilor si localnicilor. Am admirat vegetatia de arbori : aluni, peri, frasini pletosi si meri, gradina cu trandafiri. Am fost impresionata de frumusetea lacului si am plutit cu barca cu vasle peste aceste locuri. Iarna am fost tot aici la patinoar, deoarece lacul se transforma iarna in patinoar. A fost prima oara cand am invatat sa patinez, la inceput dificil, cu trante , dar pe urma am inceput sa ma descurc mai bine prin labirintul inghetat. Terasele sunt de bun gust si porumbeii isi fac si ei aparitia in acest loc. Aici am petrecut clipe de vis alaturi de colegii de facultate si de prieteni. Veneam cu prietenii pentru a ma distra si cu colegii discutam despre diferite teme sau proiecte pentru facultate. Se parea ca in aer liber ne veneau mai usor ideile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu