Par scurt vs par lung

De multe ori se spune ca unei femei ii sta mult mai bine cu parul lung creand aceasta conceptie si asociere despre feminitate.

Eu am avut atat parul lung, cat si scurt. Mica obligata mai mult de parinti l-am avut destul de mare, dar frumos. Era tuns periodic, ingrijit si aranjat. Am continuat cu el mult timp, pana la terminarea liceului. Obosita de atata spalat, uscat, indreptat, aranjat si dat banii pe coafor si tot felul de balsamuri m-am decis in vara primul an de facultate sa-l tai. Si l-am taiat. Baieteste chiar, fara nici un regret.

Toti din jur au fost socati obisnuiti 18 ani cu el lung. L-am tinut scurt vreo 3 ani pana cand am inceput sa ma plictisesc iara sa ma spal zilnic pe cap pentru ca se aseza in functie de cum dormeam. Acum a reinceput vechea poveste.

Desi sunt foarte multe avantaje in parul scurt incepand cu uscarea ultra rapida doar cu ajutorul prosopului si pana la economia la sampon exista din pacate si aspecte negative cum ar fi dormitul. In fiecare dimineata ma trezeam cu alta freza, dar desi erau diferite niciodata nu era cea corecta. Chiar daca foloseam mai putin sampon fiind scurt, ma spalam mai des.

Pe cealalta parte parul lung se contrazice singur. Chiar daca necesita mai multa atentie, in cazul unei nopti zbuciumate totul se rezolva cu o simpla impletitura sau coada. Totodata poti indrazni tot felul de coafuri excentrice, dar care necesita timp. In schimb in cazul parului scurt coafurile excentrice sunt oferite gratuit si in timp real de mult iubita noastra perna.

Pana ma decid ce fac cu el, il las sa-si vada de treaba, sa creasca cum vrea pana la un anumit punct si atunci o sa ma hotarasc. Ii dau o forma sau il tai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu