Cinema in Galati

Problema cinemaului in Galati este ca nu exista cinema in Galati. Ne tot amagesc constructorii astia de malluri ca aduc aici un mega Cinema 3d sau un hiper mall cu sali imense, insa de cati ani se tot aduc nu mai stiu nici eu ca de atunci tot vad filme in alte orase. In curand se va deschide un nou mall, Galati Shoping Center sau City, nici nu stiu bine, ca eu calc pe la malluri numai atunci cand vreau sa vad un film, in rest nu ma coafeaza deloc ideea de pierde vremea in agitatia lor.

Dar Braila are mall, cu cinema desigur, Sibiul are mall cu cinema, desigur, dar ambele orase sunt mult mai mici fata de Galati, insa aici nimeni nu se implica sa faca ceva intr-adevar, ceva pentru putinii tineri care au ramas sa mai sustina stalpii orasului sau sa devina ei la randul or stalpii de rezistenta.

Deci, nici in mallul ce urmeaza a se deschide nu va fi cinema pe motiv ca se asteapta sa se inchida cel din Braila ca sa vina mai multa lume la noi, ca asa e prea mare concurenta si e in zadar o alta locatie caci nu se vor face bani destui. Eu cred ca sunt suficient de multi tineri si de adulti care vor sa mai faca si altceva in weekend inafara de a sta degeaba sau de a se plimba pur si simplu.

Eu stau si-astept cuminte clipa, cum zice si cantecul, in care tot se va schimba, dar tot asteptand sa se intample ceva, mi-e teama mare ca voi pierde si din ratiune si din chef. la urma urmei trebuie sa le ai pe amandoua ca sa poti vedea un film ca tot omul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu