Calator in timp

Am vazut in adolescenta un film despre calatoria in timp.Tare as vrea sa pot avea parte de asa ceva. Da, stiu probabil sunt nebuna, fiindca de obicei daca schimbi ceva din trecutul tau, iti schimbi altceva din viitor. Dar totusi mi se pare interesant si fascinant in acelasi timp. Sa pot ajunge exact in momentul in care mama, m-a nascut, sa vad fericirea de pe chipul ei:). Sau sa vad momentul in care l-a nascut pe fratele meu. Sa-mi retraiesc din priviri copilaria. Ar fi divin! Nu stiu daca as schimba ceva. Probabil nu as mai face imprumutul la banca:))). Dar daca m-as putea intorce in timp, as retrai ziua nuntii-o zi cu adevarat emotionanta-, as retrai momentul in care mi-am nascut fetita si alte lucruri interesante din viata mea. Un lucru foarte important pe care l-as face ar fi sa imi imbunatatesc relatia cu mama. As incerca sa fiu mai deschisa fata de ea, mai intelegatoare, mai iubitoare, mai aproape de ea. Nici unul din lucrurile astea nu le-am facut la vremea lor. Si regret acum. As incerca sa ma implic mai mult in relatia cu fratele meu, care scartaie si acum. Inevitabil insa daca schimbi ceva, probabil nu apar alte lucruri frumoase din prezent. Exemplu, daca nu as mai fi facut imprumutul la banca, probabil nu eram acum mamica..
Prin urmare, as vrea sa fiu doar un simplu calator in trecutul meu, sa pot rememora toate acele clipe care m-au marcat, m-au schimbat, m-au transformat in ceea ce sunt azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu