Cum am murit azi de zece ori…

… de doua ori de sete, fiindca mi-am uitat ceaiul acasa si mi-a fost lene sa ma duc sa mi-l iau.

… de trei ori de foame, fiindca desi mi-am facut cumparaturile acum doua zile, tot ce am cumparat e useless si frigiderul e practic gol (m-a salvat doamna R., i s-o fi facut mila de mine sa ma vada stand pana dupa ora 20.00 la birou nemancata).

… de doua ori de nervi, fiindca ma scoate din pepeni incompetenta si indiferenta unora (sa se simta cine vrea).

… inca de doua ori de stres, fiindca niciodata nu stiu din cele 10.000 de sarcini pe care sa o rezolv prima, mai ales ca toate sunt (ale naibii!!!) prioritare.

… o data de oboseala, fiindca dupa o zi din asta nu poti decat sa te intinzi in pat si sa speri la o baie fierbinte (ce bine ar fi sa ti-o pregateasca cineva drag), la un film bun si la un somn pufos.

… o data de fericire, fiindca am realizat ce mare noroc am ca “proprietara” a unor prieteni care tin enorm la mine si ma ajuta neconditionat.

Si maine e o noua zi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu