Obicei de’al oamenilor

Da, iar va plictisesc, stiu. 
Voiam doar sa pun accent pe…un mic morav uman[ce ai gasit e al tau]. Ei bine, ce-ai zice daca ai gasi pe strada..nu bani..sa zicem o bratzara. Cel care a pierdut-o vine la tine si iti zice ca e a lui, ioi explici ce si cum. Stapanul isi cunoaste proprietatile, asa ca nu cred ca e vreo problema in a dovedi ca e al sau. Si tu ce faci? Ii dai bratzara sau zici ca nu o mai ai?
Ramane la latitudinea voastra sa va ganditi. Eu am patit o chestie de genu’ recent, si sincer, mi-a cazut fata cand am aflat ca nu vrea sa mi-l dea(un ceas).Dupa ce i-am zis ca ii dau si niste bani, abia atunci si-a adus aminte pe unde l-a pus si am cazut de acord. Dar pur si simplu nu inteleg!! Eu am dat niste bani pe el (mi-am sacrificat alocatia si banii de pachet). Aici vine ceva de genu: “eee,ti l-am gasit,acu tre sa ma platesti”. Nu stiu voi, dar eu cu siguranta as fi inapoiat ceva gasit daca as sti al cui este.
Cateodata uit cat de profitori pot fi unii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu