să fii născut de 1 aprilie

E semn de noroc! Orice ti se intampla, poti sa dai vina pe viata! Care te considera o pacaleala (proasta ).
Daca as fi nascut pe 1 aprilie m’as fi intrebat cum am fost conceput. La un spectacol de stand up comedy? Sau dintr’un mic accident?. Mama dupa ce a facut testul de sarcina: “parca ziceai ca ai folosit prezervativ…”. Tata: “te-am pacalit“.
Ce fain tre sa fie sa ai prieteni nascuti de 1 aprilie. Le promiti marea cu sarea, si cand vine ziua lor, le aduci ce tocmai ai gasit la superpromotie in supermagazinul “toate la 3.99 lei”. El: “credeam ca’mi cumperi un aparat de ras…”. Tu: “te’am pacalit“. N’are cum sa se supere…
Dar poa sa fie si invers… “Dau parti de ziua mea… in Bamboo… batura cata vreti…” si dupa ce consuma lumea ca si cand ar fi pe gratis, le spui cuvintele magice “v’am pacalit!, cei care n’aveti bani, o puteti inlocui pe femeia de servici… si asa e batrana saraca si si’ar lua concediu cativa ani”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu