Promisiuni false din reclame care au provocat companiilor pierderi de milioane

Volkswagen. In mod ironic, cand Volkswagen a lansat reclamele despre clean diesel, producatorul de masini se ocupa de niste treburi foarte urate. Pentru a putea trece de verificarile facute de autoritati in privinta emisiilor de gaze toxice, VW s-a folosit de device-uri care pacaleaua testele. Intre 2008 si 2015, VW a vandut peste 550.000 de masini cu un clean diesel care numai curat nu era. Fiecare masina costa 28.000 de dolari si ajungea la 125.000 de dolari, insa polua mai ceva ca un tractor vechi. Desi se spunea ca emisiile de carbon erau mai mici, de fapt limita admisa era depasita de 40 de ori, oxidul de nitrogen fiind in cantitati mari. Autoritatile europene si americane au pus tunurile pe VW si au deschis proces impotriva companiei. Din cauza acestor trucuri, VW deja si-a pus deoparte 18 miliarde de dolari pentru despagubirile de platit. Desi a avut probleme in trecut cu investitorii, VW nu si-a invatat lectia nici pana in ziua de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu