Am inlocuit fierastraul clasic cu un polizor unghiular

Experienta mea in lemnarie si in prelucrarea lemnului este destul de vasta. Am lucrat prin fabrici, la un moment dat am avut si un atelier, la care am renuntat ulterior. Am ramas insa cu pasiunea asta, de a repara, de a folosi lemnul pentru a obtine lucruri utile pentru casa si gospodarie. Pana nu demult foloseam clasicul fierastrau pentru a taia diverse bucati de lemn pentru aplicatii de tot felul. Dura destul de mult, nu puteam taia drept de fiecare data, trebuia refacuta taietura.

Un bun profesionist, cum sunt si eu, stie foarte bine ca daca vrea sa aiba un material prelucrat la dimensiunea dorita are nevoie neaparat de un polizor unghiular ieftin de calitate. Asa ca am lasat fierastraul sa se odihneasca si am cautat un flex sau polizor unghiular. Pe langa faptul ca puteam taia foarte rapid orice si cu precizie mare, polizorul imi permitea sa prelucrez, sa slefuiesc toate tipurile de materiale, inclusiv gresie si faianta. Am ales pentru ce aveam eu nevoie un polizor unghiular ieftin, cu motor puternic si discuri detasabile usor de schimbat la nevoie. Stiam ca viteze imprimate discului pot fi foarte mari, asa ca am preferat un model care avea si aparatoare din materiale de calitate, maner lateral pentru o manevrabilitate ridicata. Polizorul ales de mine din oferta online imi oferea confort si siguranta, a fost usor de manevrat inca de la prima incercare, am luat si cateva discuri diferite pentru toate tipurile de prelucrari.

Spre deosebire de fierastraul clasic polizorul unghiular a taiat la fix toate materialele de prelucrat, nu am mai pierdut timpul cu refacerea taieturilor, am avut control mai mare asupra intregii operatiuni, fara efort. Cu o investitie minima-polizorul m-a costat putin peste 400 ron, dar erau si mai ieftine-am putut face tot ce aveam nevoie pentru gospodarie si mi-am putut pune in aplicare toate ideile interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu