Tu ce tratamente aplici pentru parul tau?

Noi, femeile, cunoastem foarte bine ce inseamna parul deteriorat si, mai ales, ce inseamna dificultatea de a coafa parul, de a-l aranja, de-al mentine intr-o stare cat mai buna un timp cat mai indelungat. La fel de bine stim si ce inseamna sa stai mult timp in fata oglinzii pentru a-ti indrepta parul si pentru a-l aranja. Personal, am un par foarte fragil, de aceea incerc sa evit cat mai mult placa de indreptare a parului, insa nu ma pot lipsi de uscatorul, cred ca fiecare femeie o sa inteleaga de ce.

Totusi, parul meu care si asa este foarte moale si fragil, practic devine complet deteriorat daca il indrept mai mult timp sau daca il usuc in mod constant, tocmai de aceea am inceput sa caut tratamente speciale pentru parul fragil si am ajuns sa incerc produse cosmetice CHI. Exista mai multe produse cosmetice CHI destinate ingrijirii parului, eu am fost interesata, in special, de tratamentele speciale pentru par. Astfel, mi-am achizitionat un fel de ser, care reprezinta un tratament pe baza de keratina, ulei de argan, jojoba si proteine din matase. Cred ca va dati seama ca este o combinatie extraordinara, atatea componente necesare pentru refacerea parului, incluse in produse cosmetice CHI. Aceste ser se aplica pe parul umed, insa se evita radacinile, prin urmare, trebuie sa fie aplicat doar pe lungimea parului, apoi parul se coafeaza. Serul are si rolul de protectie impotriva temperaturii, de aceea nici uscatorul, nici placa de indreptat nu vor mai deteriora parul la fel de mult.

Intr-adevar, parul devine stralucitor si este placut la atingere. Desigur, trebuie sa fim realiste si sa ne dam seama ca daca folosim in mod excesiv placa si uscatorul, nici cel mai bun ser din lume nu va impiedica deteriorarea parului, insa, fiind folosite in mod echilibrat, in combinatie cu un ser de calitate, coafatul va deveni o placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu