Ignorance is bliss?

Sunt lucruri care nu se spun. Sunt lucruri care se pot spune dar nu e indicat. Sunt lucruri care se spun si nu ar fi trebuit spuse.
Era o replica intr-un film “Adevarul aduce cu el responsabilitate”. Pot spune ca unul din defectele mele e sa am prea usor incredere in oameni. Imi place sa cred in cei din jurul meu si nu ma gandesc ca peste putin timp ma vor dezamagi. Dar se intampla. Probabil dintr-un exces de amabilitate de-al meu, din slabiciunea lor sau pentru ca pot, nu stiu. Facand aici o paranteza stiati ca o amabilitate prea mare te pune intr-o postura de victima si de persoana umila, ceea ce le va permite celorlalti, inconstient sa devina persecutori. Recent m-am apucat de citit Programarea Neuro-Lingvistica si e extrem de interesant.
Revenind la ce discutam anterior. “Defectul” cu increderea ma aduce in situatia de a nu avea secrete mai ales fata de persoanele cele mai dragi si mai apropiate mie. Nu pot sa ii mint! Pur si simplu! Tin un secret o perioada dar intr-un final cedez din iubire si pentru ca ma gandesc ca nu e corect. Si uite aici sunt momentele delicate si am sa repet fraza de la inceput:
Sunt lucruri care nu se spun. Sunt lucruri care se pot spune dar nu e indicat. Sunt lucruri care se spun si nu ar fi trebuit spuse.
Mereu am sperat ca sinceritatea va fi apreciata inainte de toate. Mereu am considerat ca e mai bine sa stii adevarul decat sa fii mintit. Eu una detest sa fiu mintita!! Acum nu mai stiu ce sa cred.
Voi ce preferati? Sa stiti un lucru care v-ar rani sau sa nu il stiti? Si desi multi ar spune DA, ganditi-va bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu