Cartofi prajiti

Armata lasa urme, de nesters uneori, daca nu depasesti incercarile, toate caznele alea de prost gust, la care esti expus, si daca nu treci mai departe. Mie mi-a fost, relativ, usor sa trec peste toate acestea, avind un psihic puternic si o orecare experienta. Trecusera vreo citeva saptamini de la inrolare, ma simteam excelent pina intr-o buna zi cind am redescoperit mirosul cartofilor prajiti, venind dinspre popota. Stiam ca bucatareasa, care era o femeie blinda si grasa, prea grasa pentru virsta ei, apropiata de-a noastra, era autoarea faptei, si pentru ca mi se facuse o pofta sora cu moartea, am mers la bucataria cazarmii si i-am cerut o portie. Nu m-a refuzat, dar nici nu mi-a indeplinit dorinta pe loc, motivind, cu sincera parere de rau, ca pregatise o tigaie intreaga pentru comandat, care o mincase in intregime. Se scuzase atit de frumos incit imi venea s-o sarut si chiar am sarutat-o, ba chiar am intins-o pe-o masa si am profitat de ea, cu acordul ei, bineinteles. N-as fi crezut sa fac asta vreodata cu o femeie atit de grasa, dar nici n-as fi aflat niciodata ca acest tip de femei sint mai sensibile, mai pudice si mai focoase decit celelalte. In seara urmatoare, dar si in multe altele, pina la eliberare, mi-a satisfacut si pofta de cartofi prajiti, si celelalte pofte de catana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu